Informatii Suplimentare
Classic Running In Oil 30 este un ulei de rodaj cu baza minerala si vascozitate SAE 30 pentru motoarele de epoca si clasice. Acest produs este conceput pentru pornirea initiala si rodajul motoarelor reparate capital (reconstruite). Utilizarea acestui produs optimizeaza performanta motorului si eficienta consumului de combustibil.
Formulat pentru rodajul initial al motoarelor prin rularea pe drum. Poate fi folosit si in cazul rodajului initial prin rularea pe standul de testare. Motorul se ruleaza la cuplul maxim pentru a asigura „asezarea” (adaptarea functionala) optima a segmentilor pe cilindru. Dupa rodaj, uleiul se schimba cu uleiul de motor Millers Oils pentru vehicule clasice recomandat.
Nota: Nu utilizati uleiuri de inalta performanta inainte de finalizarea procesului de rodaj.
Caracteristici si beneficii
– Ulei mineral de inalta calitate, formulat pentru a rezolva problemele intampinate atunci cand piesele motoarelor reparate capital nu se adapteaza functional („nu se asaza”).
– Ofera protectie completa sistemului de distributie si componentelor asociate, cu solicatari mari, permitand in acelasi timp segmentilor de pe pistoane sa se adapteze functional pe alezajele cilindrilor.
– Potrivit pentru un rulaj de circa 750 de km, dupa care uleiul din motor ar trebui inlocuit cu un ulei de motor pentru vehicule clasice de la Millers Oils, conform recomandarilor tehnice.
– Un rodaj bun va optimiza performanta si eficienta functionarii unui motor reparat capital (reconstruit).
PROCEDURA PENTRU RODAJ SI DECLINAREA RESPONSABILITATII
Ulei de rodaj Classic Running In Oil a fost proiectat sa reziste pe toata durata procesului de rodaj. Nu utilizati uleiuri complet sintetice sau semi-sintetice inainte de finalizarea completa a procesului de rodaj, deoarece acest lucru poate duce la deteriorarea suprafetelor cilindrilor.
– Dupa finalizarea asamblarii motorului la un standard ridicat, umpleti cu ulei de rodaj pana la marcajul maxim de pe joja.
– Rulati motorul la cuplul maxim pentru circa 750 km pe sosea sau, alternativ, pe un banc de testare pentru motoare / un stand rulant pentru autoturisme.
Indicatorii ca procedura de rodaj a fost finalizata includ:
– Raportul de compresie este conform specificatiilor producatorului.
– Performanta crescata a motorului, de ex. accelerarea.
– Eficienta consumului de carburant imbunatatita.
– Consum redus de ulei.
Desi Millers Oils ofera un ghid general pentru procesul de rodaj, aceasta sarcina revine constructorului motorului pentru a se asigura ca procedura corecta este respectata pentru fiecare motor si ca aceasta este finalizata in mod efectiv.